خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 33364
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


كي‌روش: امروز روز غمگيني براي فوتبال ايران است

 

سرمربي تيم ملي ايران با اشاره به درگذشت ناصر حجازي گفت: امروز، روز غمگيني براي فوتبال ايران است.

   کارلوس کي‌روش پيش از تمرين تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به درگذشت ناصر حجازي گفت: امروز، روز غمگيني براي فوتبال ايران است. درگذشت يکي از بزرگترين بازيکنان فوتبال ايران را تسليت مي‌گويم. به دليل درگذشت حجازي تمرين را با يک دقيقه سکوت آغاز کرديم.

وي در ادامه در خصوص سن بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي اظهار داشت: همين موضوع که انتقاد در خصوص ليست تيم ملي وجود دارد يعني شرايط تيم ملي براي مردم و رسانه‌ها مهم است.

کي‌روش ادامه داد: برخي‌ها انتقاد مي‌کنند چون علت دعوت بازيکنان را نمي‌دانند و من وظيفه خود مي‌دانم که علت دعوت برخي از بازيکنان را به آنها اعلام کنم. هدف از برگزاري اردوي‌هاي فعلي تيم ملي، شناخت بيشتر من از بازيکنان است تا در اردو‌هاي بعدي از وجود آنها استفاده کنم.

سرمربي تيم ملي خاطرنشان کرد: 12 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي بين 21 تا 22 سال سن دارند. برخي از آنها در تيم اميد و زير نظر منصوريان کار مي‌کنند و نمي‌توانيم همزمان از وجود آنها در دو تيم استفاده کنم. از 28 بازيکن دعوت شده تنها 4 بازيکن بالاي 30 سال سن دارند.

 کي‌روش افزود: افرادي که دعوت شده‌اند شايستگي داشتند و فرصت دارند تا توانايي‌هاي خود را نشان دهند. اين بازيکنان را دعوت کردم تا هم من از آنها و هم آنها از من شناخت پيدا کنند. بازيکنان تيم‌هاي اوساسونا، پرسپوليس، سپاهان و فولاد خوزستان را دعوت نکرده‌ايم و قطعاً در اردوهاي آينده بازيکنان اين چند تيم را هم دعوت مي‌کنم.

وي عنوان کرد: اردوهاي تيم ملي در ايران 3 مرحله خواهد داشت و پس از آن اسامي نهايي اعلام مي‌شود. اين 3 مرحله فرصت خوبي است تا به شناخت کامل برسم.

سرمربي تيم ملي در رابطه نتايج تيم ملي در ديدارهاي دوستانه تصريح کرد: در شرايط کنوني به دنبال آناليز هستم تا بهترين‌ها را دعوت کنم. تمام بازيکناني که در تيم‌هاي بزرگسالان و اميد فعاليت مي‌کنند به دنبال آينده خوب براي تيم ملي هستند. من بازيکنان را بر اساس سن و سال دعوت نمي‌کنم و تنها ملاکم براي دعوت بازيکنان ميزان شايستگي آنها است. در حال حاضر شرايط خوب است و هيچ مشکلي وجود ندارد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com